تبلیغات
تبلیغات شرکت صوتی و تصویری سروش

شرکت صوتی و تصویری سروش با بیش از سه دهه فعالیت پربار در عرصه تبلیغات، از پیشگامان این صنعت در کشور به شمار می‌رود.

این شرکت که زیر مجموعه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و تحت نظارت مستقیم این سازمان فعالیت می‌نماید، توانسته با بهره‌گیری از خلاق‌ترین و با تجربه‌ترین نیروهای انسانی، موثر و کارآمدترین ابزارهای تبلیغاتی، همچنین تجهیزات فنی به‌روز، همواره به عنوان یک رسانه اثربخش در فضای تبلیغات، شناخته شود و در تلاش است روز به روز بر تخصص و اعتبار خود در میان صاحبان آگهی به ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و غیردولتی بیافزاید.

همکاری مستمر با بسیاری از بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری، بیمه‌ها و شرکت‌ها و کارخانجات معتبر داخلی و خارجی در این سال‌ها دلیلی بر این مدعاست.

جدیدترین نمونه کارهای تبلیغاتی
با کامور سالم بمانید!

1402

بیسکوییت آوند

1402

دپارتمان ها

با توجه به اعتماد عمومی ملت به رادیو و تلویزیون داخلی ، تبلیغ در آن تاثیر شگرفی در میزان تقاضا برای کالا و خدمات تبلیغ شده دارد.

ارتباط با مشتریان

این واحد پل ارتباطی بین مشتریان و شرکت سروش است و ضمن نیاز سنجی از مشتریان و انتقال آن‌ها به واحد مربوطه به صورت مستمر با مشتریان و دپارتمان‌های دیگر واحد تبلیغات، در تعامل است.

استراتژی

واحد استراتژی نقش مهمی در توسعه کمپین‌های تبلیغاتی موثر دارد. واحد استراتژی سروش با انجام تحقیقات، تجزیه و تحلیل روندهای بازار، درک رفتار مصرف کننده، شناسایی مخاطب هدف، موقعیت یابی برند، برنامه ریزی رسانه‌ها و ... پایه‌ای محکم برای کمپین‌های تبلیغاتی ایجاد می‌کند.

خلاقیت

واحد خلاقیت از متخصصان با سابقه در حوزه‌های مختلف مانند کپی رایترها، مدیران هنری و مدیران خلاق برای ایجاد طوفان فکری، ایده پردازی و اجرای ایده‌های خلاقانه که با اهداف مشتری و سند استرتژی محتوا هماهنگ است بهره می‌جوید

آتلیه

واحد آتلیه سروش با بهره‌گیری از کارشناسان زبده و تجهیزات روزآمد و با مدنظر قرار دادن استراتژی تدوین شده و همچنین ایده پردازی انجان یافته توسط واحد خلاقیت نسبت به تولید محتوای متنی صوتی تصویری متناسب با انواع رسانه اقدام می‌نماید.

رسانه و مانیتورینگ

این واحد با توجه به استراتژی تعیین شده نسبت به خرید رسانه های ذیل اقدام می‌کند و پایش دقیق و گزارش دهی انتشار آگهی در هر یک را بر عهده دارد. 1-رادیو و تلویزیون ملی و استانی 2-محیطی 3-دیجیتال 4-مکتوب 5-رسانه‌های BTL

تحقیقات بازار

این بخش از نزدیک با سایر بخش‌ها مانند رسانه، تیم‌های خلاق و برنامه ریزان رسانه همکاری می‌کند تا اطمینان حاصل کند که استراتژی‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی با پیشبینی‌های مبتنی بر داده‌ها اطلاع رسانه می‌کنند. با استفاده از یافته‌های تحقیقاتی، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند و کمپین‌های خود را بهینه کنند و پیام‌های تاثیرگذاری را به مخاطبان هدف ارائه دهند.

طراحی و اجرای کمپین

کمپین به فعالیتی از قبل برنامه‌ریزی شده جهت دستیابی به یک هدف خاص (یادآوری برند مسئولیت اجتماعی، مناسبتی و فروش) می‌باشد. در این دپارتمان استراتژی و محتواهای آماده شده در قالب کمپین؛ برنامه ریزی، زمان بندی و اجرا می‌گردد و در نهایت کنترل، ارزیابی و مستندسازی می‌شود.

تیم تبلیغات ما

سامان منتقمی

سامان منتقمی
محمد هادی رجایی

محمد هادی رجایی